26/3-28/3 <3

I fredags va jag med Bästavän Antonia!
Vi va med Marija och Eleonora i slussen! :D
Det va riktigt kul faktiskt, gick runt och dansade och sjöng i slussen typ runt 23:00-23:30

Sen sov Antonia hos mig! :D

Igår (lärdags) så va jag först med Mange och Antonia va oxå där, Men dom typ bråka hela tiden så jag stod där emelllan... :/

Men det va kul att lyssna på!

Sen på kvällen va det fest med brudarna, synd att några av dom itne kommer ihåg vad vi gjorde!
Men duktiga jag och Emilia va HELT nykta! :D

En sjukt rolig lväll har det varit iallafall, fast jag inte skriver några detaljer ;D

JUSTE! I fredags va vi inne i Djurös SPÖKHUS, först va det låst när jag och Marija drog i dörren, men några minuter senare va det helt plötsligt öppet?
Fast vi hade suttit där hela tiden, men det sägs spöka där... SKIIT LÄSKIGT va det!
 
Ahja, hare bra! Pusssssss! <3<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: