?



Förlåt att jag skriver detta inlägg, men vill bara tala om hur mycker han betyder för mig! Jag står för att jag älskar han! Men jag står också för att jag skämms över han ibland!
Jag blir äcklad av han stil, så som han beter sig?
Ena dagen är han en ängel som man vill sända till himmelen, men andra dagen är han seriöst dum i huvudet, och han vet inte vad han håller på med! Och då SKA man skicka han till helvetet!
Jag älskar han oavsätt vad! Men man kan inte hålla på som han gör!
JAG HOPPAS HAN INSER DET EN VAKER DAG!

Du var Ballt utan B, nu är du Kingen utan K.

Med glada ord // E

Postat av: Anonym

DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-04 @ 14:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: